Strategia de dezvoltare a produselor digitale

Pentru înscrierea la cursul GRATUIT, ne puteţi trimite intenţia dumneavoastră la contact@aries-transilvania.ro sau pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/TransilvaniaDI/
Strategia de Dezvoltare a Produselor Digitale
Furnizor: Școala Informală de IT
Traineri: Anca Rarău, Cătălina Mureșan și Alex Ecobici
Perioada de Desfășurare: 17-18 Mai 2019, intervalul orar 9.00-14.00
Locație: Cluj-Napoca
Tema cursului: mulțumită efectelor de scară, companiile de produs pot, cu aceleași resurse, să își multiplice exponențial veniturile. Pentru ca 90% dintre produsele noi eșuează, este imperativ să existe o strategie adaptabilă unde resursele să fie utilizate inteligent și riscurile administrate corect.
Acest curs abordează strategia de dezvoltare a produselor digitale, o strategie adaptabilă unde resursele sa fie utilizate inteligent și riscurile administrate corect, vizând urmatoărele competențe:
- proiectarea strategiilor dezvoltării produselor și implementarea tactică a execuției;
- administrarea celor 3 tipuri de riscuri specifice produselor digitale;
- conceperea strategiei de vânzare și marketing;
- organizarea și coordonarea echipei eterogene;
- accelerarea dezvoltării unui produs prin tehnici de growth hacking.
Despre Traineri:
- Experiență: 10 Ani +
- Specialist in: Agile Methodologies and Frameworks, Business Analysis, Business Process Management, Business Performance Management, Leadership, Lean Six Sigma, Product Management, Project Management, Robotic Process Automation
Fiecare dintre noi creează viitorul, zi de zi. Este convingerea care l-a ghidat pe Alex în cei peste 10 ani de experiență profesională. Pasionat de tehnologie, a urmărit mai multe perspective cum ar fi Business Analysis, Product and Project Management, Leadership și User Experience Design, în domenii precum Airport Management, Managed Print Services, eCommerce, Insurance, Artificial Intelligence, construindu-și o imagine completă a provocărilor complexe întâlnire în roluri diverse din marile companii din industrie.
În cadrul Școlii Informale de IT, Alex împărtășește dos and don’ts, într-un format teorie-empatie, facilitând un proces de învățare axat pe abilități practice esențiale.
- Experiență : 10 Ani +
- Specialist in: Project Management, Product Management, Process Optimisation, Agile Methodologies and Frameworks, Business Process Management, Business Performance Management, Leadership
În ultimii 10 ani, și-a construit cariera pe un principiu simplu: work smarter. Pe lângă experiența de Product Owner sau Business Analyst, Cătălina a pus în valoare pasiunea și profesionalismul care o reprezintă în cei peste 5 ani de experiență ca Project Manager în IT. Are întotdeauna în minte valoarea adăugată pe care o poate aduce în proiectele la care lucrează și știe cum să sporească productivitatea celor din jurul ei. Cătălina crede cu tărie că mentoratul funcționează mereu în ambele sensuri: „Atunci când se întâlnesc oameni diferiți cu experiențe diferite, schimbul de competențe și abilități este reciproc. Investind în ceilalți, investești, de asemenea, în tine însuți”.
- Experiență : 20 Ani +
- Specialist in: Marketing, Branding, Marketing Strategy, Corporate Communications, Product Marketing, Placing Strategy, Marketing & Sales, Market Research, Direct & Digital Marketing, Public Relations
Anca Rarău are experiență în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, research și PR. Înainte de a intra în consultanță, a deținut poziții de management în două dintre băncile de top din România – director marketing și comunicare la Banca Transilvania (9 ani) și director marketing la BCR (5 ani), coordonând și lansând în piață branduri și proiecte de anvengură națională. În 2017, Anca Rarău a intrat în antreprenoriat, fiind managing partner al firmei sab/ strategy+advisory+brandocracy, care are în portofoliul de clienți companii din domeniile medical, construcții, financiar, educație IT, hotelier, turism, cultural.
Anca a fost cea care a lansat pe piața din România conceptul de Brandocracy, un concept nou în consultanță de brand, dintr-o perspectivă integrată branding / marketing / cultură organizațională și customer experience, pentru care se îmbină obiectivele de brand și business cu leadership-ul și starea de bine a angajaților.
Curs dedicat angajaților cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial) și care ocupă poziții de management (directori/manageri generali, directori/manageri adjuncți, directori/manageri executivi, directori/manageri comerciali, directori/manageri financiari, directori/manageri de departamente, manageri de proiect, manageri de produs, manageri de dezvoltare, directori/manageri resurse umane, directori/manageri vânzări etc.), care asigură managementul strategic al întreprinderilor (care își desfășoară activitatea în Regiunea Nord-Vest) / Antreprenori care își gestionează propriile afaceri, din regiunea Nord-Vest, având diverse statuturi juridice: SRL-uri, SRLD-uri, PFA, IF, II.Curs organizat de TDI by ARIES Transilvania – proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020. Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Trackback from your site.